Když postní doba trvá více než oněch čtyřicet dnů ...

24.03.2024

Půst je zřeknutí se čehokoliv, co je v našem životě postradatelné, zbytečné nebo překážející, co nás spoutává. Skrze něj dáváme ve svém životě větší prostor Bohu a máme možnost více poznat sami sebe. Postní doba 14.2. - 28.3.2024. Květnou nedělí (24.3.) pak začíná velikonoční svatý týden.

Moje soukromá postní doba začala už loni v říjnu, kdy jsem se dozvěděla, že jsem trošku nemocná a mám tedy před sebou delší oddechový čas (který stále trvá).

Je to zajímavá, zvláštní doba, ve které se dějí zajímavé a zvláštní věci. A k tomu všemu mám konečně čas na to jediné, co jsem nestíhala, a to je odpočinek. A konečně mám čas na své oblíbené knihy, takže většinu svého odpočinku věnuji četbě knížek z naší knihovny.

Právě mám rozečteny Exotovy zápisky mého velmi oblíbeného autora Ladislava Heryána. 

O úryvek z této knížky bych se s Vámi ráda podělila.

"Vidím - li svou knihovnu, vidím svůj životní příběh, do něhož se vtělil Ježíš. Ježíšův příběh se nemohl a doposud nemůže uskutečnit jinak, než prostřednictvím našich lidských příběhů. Ježíš se nemohl zjevit jinak, než skrze Mariino ano, Jidášovu zradu, Petrovo zapření i Pavlovo obrácení. Skrze příběh můj i tvůj. Ježíš je totiž stejný včera, dnes i navěky."

Přeji Vám všem pokojné a milostiplné Velikonoce. Jana Černá

fotografie ilustrační, zdroj webnode

© 2018 Charita Zlín. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky